?Eindelijk luisterde iemand écht?
Na een reeks doorverwijzingen en diagnoses, wist mevrouw Visscher niet meer wat ze moest met haar zere arm. Ze nam contact op met het CZ Zorgteam. ?Eindelijk luisterde iemand écht naar mijn verhaal.?
Mevrouw Visscher
?Zeven jaar geleden struikelde ik over een losse stoeptegel. Ik ben achterover gevallen met een gestrekte arm. Eerst voelde ik niks meer, vanaf mijn nek tot aan mijn vingers. Later tintelde alles, verscheen er een grote zwelling op mijn pols en kwam er veel pijn. In het ziekenhuis zeiden ze dat mijn pols gebroken was. Er kwam gips om, maar het bleef pijn doen. Niemand nam mijn klachten serieus, dat vond ik schokkend. In totaal heb ik negen weken met gips gelopen en later nog een jaar met een spalk. Niets hielp. De pijn bleef en was verschrikkelijk. Dag en nacht deed mijn arm zeer. Ondertussen werd ik steeds maar doorverwezen naar verschillende ziekenhuizen en artsen. Het diagnosebeeld werd steeds vreemder. Mijn spaakbeen zou zijn verzakt, later had ik een nekhernia. Ik werd het zó zat dat niemand me serieus nam en er elke keer iets anders aan de hand zou zijn. Toen heb ik conhet helpt.?
Rotterdam. Ik doe nu trouw mijn oefeningen en
Advies gespreid betalen
Door de fijne ervaring met het CZ Zorgteam neemt mevrouw Visscher nu ook bij andere medische kwesties contact op met CZ. ?Toen ik in 2014 aan mijn ogen geopereerd moest worden, en de wachttijd meer dan een half jaar was, bracht CZ me in contact met een ziekenhuis waar ik al een paar weken later geholpen kon worden. CZ heeft me later nog eens geholpen toen ik aangaf een bedrag niet in één keer te kunnen betalen. Er werd mij voorgesteld om in termijnen te betalen. Een pak van mijn hart.?
Vaste contactpersoon
?Volgens mij zijn niet veel mensen ervan op de hoogte dat je zorgverzekeraar er ook is voor advies over het vinden en regelen van zorg en het zoeken naar alternatieven voor hulp. Het is heel prettig dat ik een vaste contactpersoon heb bij het CZ Zorgteam. Zij is volledig op de hoogte van mijn dossier, dus als ik bel, hoef ik niks uit te leggen. Ik maak nu standaard gebruik van de diensten van het CZ Zorgteam. Zodra er iets speelt op medisch gebied, neem ik contact op. Dan weet ik tenminste zeker dat ik op de juiste manier geholpen word.?TE VEEL TEKST (29 woorden)
Wilt u contact met het CZ Zorgteam? Bel (013) 594 91 10 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur) of stuur een e-mail naar zorgteam@cz.nl. Op www.cz.nl/zorgteam vindt u meer informatie over het CZ Zorgteam.
tact met het CZ Zorgteam opgenomen.?
Luisterend oor
?Had ik dat maar eerder gedaan. Er werd meteen heel goed naar me geluisterd. Ik kon mijn verhaal kwijt. CZ bracht me in contact met andere neurologen en orthopeden, die me vertelden dat ik helemaal geen nekhernia had, maar dat mijn armzenuwen beschadigd waren. In overleg met mijn huisarts ben ik doorverwezen naar de handenpoli van de Xpert Clinic in
20
CZ magazine
Cenz is het gratis tijdschrift over gezondheid van CZ
De gezondheidszorg is volop in beweging met gevolgen voor u als verzekerde en voor u als werkgever, intermediair of makelaar.
Wij willen u graag op de hoogte houden.
Daarom ontvangt u ieder kwartaal een gratis tijdschrift van CZ met daarin de nieuwste ontwikkelingen en handige tips.