e n fot o De int e rv ie wns p la at s in
g ra f ie vo n d e e u z e n e n
Bred a, Te rn e n
H e e rl
Straatvraag
Waarom bezoekt u
een servicekantoor
van CZ?
Donna Woods (63 jaar)
?Ik slik al jaren allergietabletten tegen stof en huismijt. Afgelopen
week kreeg ik van de apotheek te horen dat ze niet meer worden
vergoed. Ik wilde van CZ weten of dat klopte. Persoonlijk contact
met een medewerker vind ik prettiger dan bellen of mailen, ik
kijk iemand graag in de ogen. Mijn zoon moest hier ook zijn, dus
we zijn samen gekomen.?
Theo de Groot (56 jaar)
?Ik kom een rekening afgeven van de chiropractor, namens mijn
vrouw. Opsturen of via de app versturen had ook gekund, maar
het is mooi weer, ik woon in de buurt en heb een vrije dag, dus
dan rijd ik op mijn scooter makkelijk even langs. Ik kom hier wel
vaker. Een tijd geleden gingen we op wintersport, ik wilde weten
of ik goed was verzekerd, mocht er iets gebeuren. Zo?n vraag stel
ik dan liever persoonlijk hier op het CZ Servicekantoor dan per
mail of via de telefoon.?
Steffie van Kalsbeek (19 jaar)
?Ik heb de premie voor mijn zorgverzekering onlangs te laat
betaald, ik wil nu met CZ een regeling treffen om dat op te lossen. CZ biedt de mogelijkheid om het bedrag gespreid te betalen,
daar maak ik graag gebruik van. Ik wil voorkomen dat ik extra
kosten maak of dat mijn achterstand verder oploopt.?
10
CZ magazine
CZ magazine is het gratis magazine over gezondheid van CZ
De gezondheidszorg is volop in beweging met gevolgen voor u als verzekerde en voor u als werkgever, intermediair of makelaar.
Wij willen u graag op de hoogte houden.
Daarom ontvangt u ieder kwartaal een gratis tijdschrift van CZ met daarin de nieuwste ontwikkelingen en handige tips.