Miranda
Vielvoye
?Als ik een medewerker kan zien, blijft de informatie beter hangen?
Op een CZ Servicekantoor kunt u als verzekerde persoonlijk, zonder afspraak, in gesprek met een van onze medewerkers. Erg prettig, vindt bezoeker Miranda Vielvoye (31 jaar).
Ja, ze had ook CZ Klantenservice kunnen bellen om te vragen of de kosten van een diëtist worden vergoed. Maar iemand kunnen aankijken, maakt een gesprek persoonlijker. ?En ik begrijp de uitleg dan beter?, zegt Miranda. Zij is, met man Mathijs (41 jaar) en zoontje Dilano (bijna 1 jaar), vaste klant bij het CZ Servicekantoor in Breda. Zeker tijdens haar zwangerschap liep ze geregeld binnen. ?Ik wilde bevallen in een kraamhotel. Dat werd vergoed als mijn bevalling ?medisch? was. Dat vond ik ingewikkeld. Hier legden ze me alles helder en rustig uit.? Ook na haar bevalling wist Miranda het Servicekantoor te vinden. ?Dilano had
een voorkeurshouding, zijn hoofd was aan één kant afgeplat. Ons werd geadviseerd hem een redressiehelmpje op te zetten. Ook nu hadden we vragen over de vergoeding en het juiste verzekeringspakket. Want ook het continu bijstellen van het helmpje kost geld.?
een videoconsult, rechtstreeks praten met ons CZ Zorgteam over bijvoorbeeld wachtlijstbemiddeling.? Dagelijks lopen er zo?n honderd CZ-verzekerden, jong en oud, het Servicekantoor in Breda binnen. Aan het eind van het jaar en tijdens vakantieperiodes is dat het dubbele. ?Nu krijgen we bijvoorbeeld veel vragen over hoe het zit met medische kosten op vakantie. Mensen willen zeker weten dat het goed geregeld is, en lopen daarom ?toch maar even binnen?.?
Als CZ-verzekerde kunt u voor vragen of betalingen altijd, zonder afspraak, binnenlopen bij een CZ Servicekantoor. Hier kunt u een medewerker persoonlijk spreken. Kijk voor uw dichtstbijzijnde Servicekantoor op www.cz.nl/servicekantoor.
Honderd bezoekers per dag
Bezoekers van een CZ Servicekantoor hebben vooral vragen over vergoedingen, zegt klantenadviseur Cathy Solomos. ?Daarnaast komen mensen hier om betalingen te doen of om een betalingsregeling te treffen; desgewenst kunnen we even apart gaan zitten. Ook kunnen klanten, via
8
CZ magazine
CZ magazine is het gratis magazine over gezondheid van CZ
De gezondheidszorg is volop in beweging met gevolgen voor u als verzekerde en voor u als werkgever, intermediair of makelaar.
Wij willen u graag op de hoogte houden.
Daarom ontvangt u ieder kwartaal een gratis tijdschrift van CZ met daarin de nieuwste ontwikkelingen en handige tips.